Thursday, January 6, 2011

Bulan Madu

Alhamdulillah....
SJ dah lengkapkan bulan madu fasa pertama...
bulan madu fasa kedua akan menyusul nnt..
hehehe
bukan bulan madu as husband n wife...
tp bulan madu dengan sahabat SJ laaa...
actually, SJ, Azeera, Fatin, Kak Ana and Miera dah lama plan nk pi karaoke...
tp malangnya hanya kami berempat je yg pergi Miera x dapat join atas urusan2 yang tertentu...
tp x pe my dear Miera,
nnt kita p lagi sekali sbb dapat voucher..
karaoke tadi mmg puas..
lokasi dekat Red Box Sunway Pyramid...
kami Karaoke selama 5 jam 30 minit.,..
sebenrnya 2 jam jee..tp disebabkan kami customer bertuah..dilanjut kan ke 3 jam lebih...
rezeki uols..
apa lagi konsert2 bergema laaa....
lepas tu p tgk wayang plak
cite Gulliver's travel...
sangat2 seronok...
best sangat....
 Ni Sesi panas badan....

Pemegang award "miss tau semue lagu"
Ni plak pegang award "Miss Pemilih lagu terbaik"
Ni plak....
pemegang award
"vocal terbaik sehingga sakit tekak"
haaaaaaaaaaa yang ni tok sah kata apa laaa
master mind laaa

kepada mieraaaa....
nnt kite kene pergi lagi sekali....


Actually SJ juga ada kluar karaoke jugak dengan dua gadis ini..
haaa....syu n nana...
yang ni karaoke kat Plaza Alam Sentral..
temankan dua org gadis...

si sini ada sedikit sedutan...
heheheheh
maaf syuuuu...
aku upload naaaaa
video

jangan marahh...
byeee...
mwahhhh

1 comment:

)